Personaliteenused – parimad inimesed toovad parima tulemuse

Parimate tulemusteni viib pädev, kaasamõtlev ja ühtsete väärtustega töötajaskond, kelle leidmine ja
hoidmine on ajamahukas protsess, mis nõuab järjepidevat panustamist. Loome Teile lisandväärtust, aidates leida õiged töötajad, koostades vajaliku dokumentatsiooni ja tehes ettepanekuid töötajate motiveerimisel ning parema töökeskkonna loomisel. Nii on Teie juures pühendunud töötajad, kes panustavad maksimaalselt Teie äri kasvamisse.

Personaliotsing

Õigete inimesteni jõudmine vajab pühendumist, põhjalikkust, kogemusi, läbimõeldud kanalite
kasutamist ja kiiret reageerimist. Aitame leida Teile sobiva töötaja kasutades selleks erinevaid
otsingumeetodeid – avalik otsing, andmebaaside otsing või sihtotsing. Konkreetse otsingumeetodi
kasutus sõltub Teie otsinguvajadusest. Omame kogemusi erinevatest valdkondadest ja erinevatele
ametikohtadele töötajate leidmisel.

Sobiva töötaja leidmiseks viime läbi järgmised tegevused:

  • Otsitava töötaja profiili põhjalik selgitamine.
  • Otsingukanalite kaardistamine.
  • Atraktiivse töökuulutuse kujundamine ja avaldamine erinevates kanalites.
  • Saabunud kandideerimiste analüüs, telefoniintervjuude läbiviimine, taustauuring valitud
    kandidaatidele (sh avalikud andmebaasid, portaalid, sotsiaalmeedia, karistusregister).
  • Parimate kandidaatide põhjalik intervjueerimine, soovitajatele helistamine ja varasema
    töökäitumise tuvastamine.
  • Testide läbiviimine kokkuleppel kliendiga, sh erialase keele/keelte test, isiksuse test
    (DISC), analüütiliste võimete test, motivatsiooni test; motivatsioonikirja ja/või essee
    kirjutamine etteantud teemal.
  • Teile põhjaliku ülevaate koostamine parimatest lõppvooru kandidaatidest, tagasiside
    andmine ja tänukirjade saatmine kõikidele konkursil osalenud kandidaatidele.

Personaliteenus

Personali hoidmisega kaasneb suur hulk olulisi tegevusi, mis tihti jäävad märkamatuks. Aitame
vastavalt vajadusele nii ühekordsete tegevustega kui ka pikaajaliselt, täites Teie ettevõtte
personalijuhi rolli.

  • Personalitöö audit: olemasoleva olukorra ja muudatuste vajaduse kaardistamine läbi
    personalidokumentatsiooniga tutvumise ning vestluste juhtide ja töötajatega.
  • Tööõigusalane nõustamine: töösuhteid puudutavate tüüpdokumentide põhjade
    koostamine ja igakülgne õigusalane nõustamine.
  • Personaliarvestus: uue töötaja registreerimine töötamise registris, töölepingute ja
    ametikirjelduste haldamine ning arhiveerimine, personalistatistika, tööajaarvestuse ja
    puhkusearvestuse pidamine, sh puhkusegraafikute koostamine
  • Personalidokumentatsiooni koostamine: personalialaste lepingute koostamine,
    muutmine ja lõpetamine, ametijuhendi koostamine, konkurentsipiirangu kokkuleppe
    vormistamine, tulemustasu maksmise korra sätestamine, puhkuseavalduse,
    koolituslepingute, lähetusaruannete jpm vormide loomine vastavalt Teie vajadusele.
  • Töökorraldus: protseduurireeglite väljatöötamine, sh uue töötaja sisseelamisprogramm,
    töökorralduse reeglid, puhkuse- ja asendussüsteem, koolituspoliitika,
    sisekommunikatsiooniplaan, arenguvestluste süsteem, töölähetuse kord jpm.
  • Arendus- ja koolitustegevus: töötajate töösoorituse ja tulemuste parandamine läbi
    koolitus- ja arenguplaanide koostamise ja korraldamise.
  • Motivatsioon ja tööga rahulolu: töötajate seas rahulolu- ja motivatsiooniuuringu
    läbiviimine ja motivatsioonisüsteemi loomine.
  • Tasustamine: ametikohtade ja töötajate hindamine, töötasusüsteemi loomine, tulemus- ja
    boonustasusüsteemi loomine, väljamaksmisele kuuluva töötasu ja muude tasude
    arvestamine, tasu väljamaksmine, maksuarvestamise korraldamine ja deklaratsiooni
    esitamine.

Välismaalt saabuva töötaja kiire sisseelamine (onboarding)

Aitame Teie töötajat, kes on saabunud välisriigist Eestisse tööle ja elama, kogu asjaajamise ja kohaliku elu korraldamisega alustades vajalikust dokumentatsioonist, pangakontode loomisest, elukoha leidmisest, keeleõppest ja lõpetades nõustamisega sisseelamisel tekkinud probleemide lahendamisel. Anname endast kõik, et Teie uus töötaja tunneks ennast Eestis teretulnuna, koduselt ja turvaliselt.

Töökeskkonnaspetsialisti teenus

Selleks, et saaksite oma töötajatele pakkuda ohutut ja turvalist töökeskkonda, mis oleks kooskõlas seadustest tulenevate nõuetega, kaardistame ära Teie ettevõtte hetkeolukorra ja teeme ettepanekuid töökeskkonna parendamiseks. Teenuse raames oleme teile abiks järgmiste tegevuste juures:

  • Tööohutusalase tegevuse korraldamine ja dokumentatsiooni loomine, sh
    töökeskkonnastruktuuride loomine, riskianalüüsi läbiviimine ja riskianalüüsi
    dokumendi koostamine, tööohutusjuhendite, tööohutusalaste protseduuride,
    tööõnnetusega seotud dokumentatsiooni koostamine, tervisekontrolli korra ning
    töökeskkonna sisekontrolli korra väljatöötamine.
  • Töötajate tööohutusalane juhendamine ja nõuete tutvustamine.
  • Töötajate tervisekontrolli korraldamine koostöös tervishoiuteenuse pakkujaga.
  • Suhtlemine Tööinspektsiooniga.

Võta meiega ühendust ja aitame lahendada kõik personalitööga seotud mured!

Võta meiega ühendust

Personaliteenuste meeskond

  • Laura Kasterpalu

    Personalivaldkonna juht 622 1886
  • Laura Hein

    Personaliteenuste juht 622 1886
  • Mariliis Õunapuu

    Personali assistent 622 1886
  • Keter Luhaorg

    värbamisspetsialist 622 1886