Bürooteenused – vähem muresid, rohkem võimalusi

Hea töökeskkond loob eeldused heaks tööks. Selleks, et Teie töötajaskond saaks töötada ilma täiendavate lisamuredeta ja anda endast alati parima, kindlustame, et igapäevatööks vajalikud vahendid on alati olemas ja kontori dokumendid arhiveeritud. Oleme Teie isiklikuks büroohaldjaks, kes märkab enne, kui tekib vajadus ja tegutseb enne, kui temalt seda palutakse. Loome Teie ärile ja kontorile sobiva lahenduse. Nii saate kinkida iseendale rohkem aega ja veenduda, kui palju tõhusamaks muutub kontori igapäevane töökorraldus.

Tugi igapäevastes toimingutes

Dokumentide, pakkumiste ja kirjade koostamisele võib kuluda suur osa ajast. Seetõttu aitame
väikeste igapäevaste asjadega, mis kokkuvõttes loovad suure ajalise võidu. Selleks, et kõik
vajalikud tööprotsessid saaksid toimida, võtame enda kanda muu hulgas ka järgnevad ülesanded:

  • dokumentide haldamine ja vajalike tegevuste läbiviimine (tõlke organiseerimine,
    apostilleerimise korraldamine jne)
  • posti suunamine vastavatele isikutele
  • hoolitsemine töö- ja välislähetustega seotud asjaajamise eest (lennupiletite, laevapiletite
    broneerimine)
  • suhtlemine erinevate asutustega

Võta meiega ühendust ja loome üheskoos võimalused mugavamaks tööeluks!

Võta meiega ühendust

Bürooteenuste meeskond

  • Moonika Eisler

    Büroojuht 622 1886
  • Mari-Liis Pärn

    juhiabi 622 1886